Thursday, August 24, 2006

Iste bu da bizim gelinimiz...


Istanbul'a bu kadar kisa bir sureligine gitme nedenim Kuti'nin dugunuydu. Bir isin guzelligi detaylar uzerinde ne kadar calisildiginin bir gostergesi ya, Kuti ile Gulin belli ki uzun vakit harcamislar tum detaylar icin. Hersey cok guzeldi. Ruya gibi bir dugundu, havai fisekler bile patladi. Oraya buraya kosturmaktan az daha lezzetli yemekleri bile yiyemeyecektim ama Aleks'cim beni her defasinda bulup yerime getirdi. Simdi dusundugumde gece keske biraz daha surseydi diyorum ama galiba ayrilmak zor geldigi icin oyle dusundum. Iste geceden bazi kareler...





1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

O kadar uzak bir şehirden gelip düğünümüze katıldığınız için sana ve Aleks'e teşekkür ederim.

Bende sizi seviyorum.

Gülin

3:07 AM  

Post a Comment

<< Home